شنبه 6 مرداد 1403
کانال ایــتا
صفحه اصلی
اخبار
چند رسانه ای
تصاویر
کلیپ
سخنرانی
پادکست های صوتی
دروس
قرآن
اخلاق
اصول
فقه
فلسفه
پرسش و پاسخ
جذب
تثبیت
رشد
کادرسازی
شبکه سازی
جامعه سازی
خانواده
حیات طلبگی
نهاد سازی
نقش آفرینی
طرح های ملی
طرح ملی تشرف
طرح ملی اخوت
طرح ملی مساجد الگوساز
طرح ملی نورالثقلین
ایده هــا
ایده های بنیادی
ایده های روشی
ایده های اقتضایی
کتابخانه
تازه های نشر
مقالات
پیام ها
زندگی نامه
تولد
نوجوانی
جبهه
نقش آفرینی ملی
نقش آفرینی بین المللی
باشگاه مخاطبان
کانال ایــتا
صفحه اصلی
اخبار
چند رسانه ای
تصاویر
کلیپ
سخنرانی
پادکست های صوتی
دروس
قرآن
اخلاق
اصول
فقه
فلسفه
پرسش و پاسخ
جذب
تثبیت
رشد
کادرسازی
شبکه سازی
جامعه سازی
خانواده
حیات طلبگی
نهاد سازی
نقش آفرینی
طرح های ملی
طرح ملی تشرف
طرح ملی اخوت
طرح ملی مساجد الگوساز
طرح ملی نورالثقلین
ایده هــا
ایده های بنیادی
ایده های روشی
ایده های اقتضایی
کتابخانه
تازه های نشر
مقالات
پیام ها
زندگی نامه
تولد
نوجوانی
جبهه
نقش آفرینی ملی
نقش آفرینی بین المللی
باشگاه مخاطبان
پرسش پاسخ رشد
رشد
عرفان و فلسفه برای متربیان
رنج متربی از تک فرزندی
نقطه شروع آموزش ساکن در روستا
تقویت تفکر
روش های نگهداشت متربی
روش مواجه با تغییر رفتار نوجوان
هجرت طلاب به قم
بایدها و نبایدها دوستی
روش مواجهه با بی حجاب زنان در مسجد
ترس از قضاوت شدن
سن تکلیف و اقتضائات آن
حدود فاصله ارتباط والدین با فرزند
منبع مطالعاتی آشنایی با قرآن
روش مواجهه با وسواسی در مسائل شرعی
سیر مطالعاتی آشنایی با اهل بیت
مشارکت در تربیت
عدم رشد مربی در ارتباط با گروه
مردد بودن مسئول گروه در انجام یکسری فعالیت ها
نحوه طرح سوال برای نوجوانان مسجد
روش شناخت تکلیف در ترک مجموعه
شیوه جذب نوجوانی که نصیحت پذیر نیست؟
هئیتی محب اهل بیت
عدم رعایت مسائل شرعی توسط متربی
سیر مطالعاتی مربیان
نحوه تببین نظام فکری و محاسباتی امام خمینی
اولویت بندی بین متربیان
بررسی_گوشی متربی
تفاوت کار فرهنگی و تربیتی
اظهار_ضعف مربی مقابل متربیان
آموزش_مهارتهای_رسانهای به متربی
دلزدگی متربی از دین
بررسی مبانی استاد صفائی_حائری
نشانه های رشد_یافتگی متربی
اطلاع از گناه متربی
متربی مجذوب سرگروه دیگر
روش مواجهه متربیان با دوست بد
اعتکاف دانش آموزی
نقشه راه مواجهه ی با فضای مجازی
سهل انگاری در نماز
مشروط سازیِ استفاده از امکانات تفریحی
بیان مضرات انحراف جنسی به صورت عمومی
چگونگی وصف قهرمانان برای کودکان_مقطع_چهارم
جهاد تبیین مربیان
پاسخ سریع به شبهات در زمان حضور در جمع دانش آموزان
متربی لوس
شیوه ورود به مبحث سن تکلیف
سوال چند وجهی گروه، والدین، دوره قرآنی
فشار بستگان بر متربی
تقویت انگیزه مربیان
فشار سایر دانش آموزان بر متربی
اعتکاف دانش آموزی
حسادت متربیان
سوالات جنسی متربی
اشارات جنسی متربی
شراب_خواری در مدرسه
توبه و اعتراف متربی
اتمام دورههای تربیتی هفتساله
رهایی دانش آموزان از شهوت در فضای مجازی
اظهار_علاقه متربیان به مربی دیگر
دورههای_تربیتی_هفتساله
خون خواری متربی
روش تفکر صحیح
تنبیه_بدنی
ترس متربی از حضور
عنوان و ظرف کار تربیتی
اجبار بر متربی
علقه به متربی و چهره زیبا
حواس پرتی متربی در حلقه
واکسینه سازی دانش آموز در برابر سخنان ناشایست سائر دانش آموزان
روش ایجاد نظم
امکان استنباط مسائل تربیتی از روایات
پرورش تفکر در متربی
برنامه_ریزی
تربیت مستقیم یا غیرمستقیم
حضور اهل_تسنن در گروه
تک فرزندی
گرایش نوجوان به فیلم مستهجن
نوع_هدایت در کار تربیتی
مزه پرانی متربی
نقش توفیق در کار مربی
تشخیص تکلیف
ایجاد روحیۀ_طلب در متربی
امکان تعارض_هیأت با مجموعه دیگر
ارتباط_عاطفی زیاد مربی با متربی
هیأت_تراز
خطای مربی (بخش دوم)
مراد از خطای مربی؟
اعتماد به نفس صحیح یا غلط؟
تعبد و تبعیت متربی از مربی
خودارضایی در متربی
بیشتر...
خانه
دوره ها
جستجو
درباه استاد
تماس
طراحی و پیاده سازی:رادوب